Wednesday, November 18, 2015

♡♡♡♡♡ POKLANjANjE - GIVEAWAY! ♡♡♡♡♡♡



Drage moje! Veliki sam ljubitelj giveaway-a, pa sam rešila da jednu od vas učinim srećnijom, bogatijom dobitnicom za jedan komad koji svaka žena obožava!
U pitanju je Jellyfish Art torbica! Od ove devojke poručujem torbe 2 pune godine, i mogu vam reći da joj nema ravne! Kreativna, korektna, ljubazna i spremna za saradnju sa kupcima! A tek što je lepa...ih! Svo svoje umeće i kreativnost možete pogledati na njenoj stranici (klikom na naziv iznad).
Torbica je inače od teget eko kože, a rese su od prirodne kože. Dimenzije torbice su 30x15x2cm.


PRAVILA NAGRADNE IGRE SU SLEDEĆA :


1. Podelite fotografiju (naravno i lajkujte) sa moje stranice i stavite na PUBLIC na svom profilu
2. Lajkujte Burning Desire stranicu
3. Lajkujte Jellyfish Art stranicu
4. Zapratite moj i njen instagram @magicnaa08 i @jellyfishart (naravno ako imate instagram)
5. U komentar na fb-u napišite zašto biste baš vi želeli ovu torbicu

NAGRADNA IGRA VAŽI SAMO ZA TERITORIJU SRBIJE!Dobitnica će biti izvučena putem programa random.org u nedelju uveče!

♡♡♡♡♡♡ SREĆNO DEVOJKE ♡♡♡♡♡♡


2 comments: