Saturday, November 28, 2015

♡♡♡♡♡ POKLANjANjE - GIVEAWAY 2! ♡♡♡♡♡♡

Pozdrav devojke! Danas, kao što sam obećala još prošle nedelje, danas poklanjamo dva divna komada nakita - ogrlice!
Jedna od mojih omiljenih devojaka Vesna  Sofi Fashion Jewelry i ja delimo dve ogrlice, tako da će dve srećne dobitnice biti izvučene sledeće nedelje uveče!


Nakit Sofi je sa izradom unikatnog nakita počela da se bavi maja ove godine, a kao mala je imala talenat za umetnost. Krenula je čisto iz hobija, a posle je počela da se bavi time ozbiljnije.
Nakit izrađuje od kristala, tkanina, bisera, eko-kože, rajsferšlusa, trakica..šablona nema, već sve radi spontano i unikatno, tako da se modeli ne ponavljaju. Budite i vi srećna dobitnica jednog od unikata, a verujte mi da je kvalitet zagrantovan!



PRAVILA NAGRADNE IGRE :

1. Lajkujte fotografiju na stranici Burning Desire , podelite i stavite post na PUBLIC.
2. Zapratite BLOG Burning Desire preko Google+ , Bloglovin-a, ili email-a.
3. Lajkujte  stranicu Sofi Fashion Jewelry
4. Lajkujte  stranicu Burning Desire
5. Lajkujte stranicu Jellyfish Art
6. Zapratite na instagramu moj profil i Vesnin @sofi_fashion_jewelry  i @magicnaa08 (naravno ako imate instagram)
7. U komentaru ispod slike napišite koju bi ogrlicu želele da dobijete.

Moraju biti ispunjeni svi uslovi, osim instargama ako nemate profil!

NAGRADNA IGRA VAŽI ZA TERITORIJU SRBIJE!

DOBITNICI ĆE BITI IZVUČENI 06.12 UVEČE!



SREĆNO SVIMA! 





No comments:

Post a Comment