Monday, November 23, 2015

Impression kana za kosu



Pozdrav ljudi! Ovih dana sam raspoložena za promene! Ja sam osoba koja voli da eksperimentiše sa kosom, pa tako i sa njenom bojom. Divni ljudi iz Leco su mi poslali Impression kanu na recenziju.


Što se tiče pakovanja, u kutiji se nalazi uputstvo i 6 kesica kane koje možete iskoristiti u zavisnosti od dužine i gustine kose. Meni su trebale 3 zbog same gustine kose. Kana je na prirodnoj bazi, i kao što i sami znate meša se sa vodom. Ja sam pre nanošenja kane, na svojoj kosi imala farbu i blanš, kao i po neku sedu dlaku. U uputstvu piše da pokriva 100% sede, što i jeste istina. Pokriva i blanš, kao i farbu, ali ako se "promašite" pri farbanju kao ja, e to je već druga stvar. Boja je potpuno identična kao na slici, što možete kasnije i videti u priloženom.
Predlažem da zaštitite kožu, jer se veoma teško skida, zbog samog pigmenta. Kanu držati 30 minuta najviše. Testirati boju na jednom pramenu za početak, tako što nanesete boju i držite 30 min. Oduševio me je rezultat, sjaj kose, meka tekstura i prirodna boja.


                             



"Dobro ispitan i napravljen proizvod za bojenje kose sa prirodnim sastojcima. 
 Daje dugotrajan efekat i 100% pokrivenost sedih.
Rezultati su živa, meka, sjajne i dobro održavana kosa.Daje meku teksturu kose i da daje joj prirodan izgled."



Oduševilo me je i to što je skroz na prirodnoj bazi, i što sam po internetu pročitala da se teže ispira nakon željene boje, što meni olakšava posao oko konstantnog farbanja.
Nakon deset dana primetila sam još jednu promenu - manjak peruti i još manje opadanje kose. Farbe su za mene prošlost, prirodne stvari su uvek bolje!


 Izgled kane pre rastvaranja u vodi

"Naš dobro ispitan i napravljen proizvod je:
- neverovatno nežan u primeni i rezultira živom, mekom, sjajnom i regenerisanom kosom.
- utiče na kompletnu kosu, od korena do vrha.
- daje dugotrajni efekat i 100% pokrivenost sedih. 
- daje meku teksturu kosi i daje joj prirodan izgled. 
- sadrži različite biljke koje daju vitalnost i snagu kosi, a takođe deluju kao prirodni regenerator i farba za kosu.
 Sastav: Henna, Amla, Brahmi, Bhringraj, barijum peroksid, limunska kiselina, itd 
Nudimo sledeće nijanse, koja odgovaraju vašem stilu i ukusu: Prirodno crna, burgundi, tamno braon, kesten, mahagoni, zlatno braon i plavetno crna.

Dobili smo sertifikat ISO 9001 : 2008 i obavezali se da nudimo samo kvalitetne proizvode koje prati sistematska i stalna kontrola kvaliteta u celom procesu proizvodnje."


Kanu možete naći u svim snabdevenijim parfimerijama i marketima. Cena jedne kesice je oko 45-50 dinara, što znači da je kutija oko 300 dinara. Super cena, još bolji kvalitet, a kosa će vam dobiti lepu intenzivnu boju, sjaj i dodatnu jačinu bez peruti i opadanja kose.
Kanu možete naći u 6 nijansi i to :

- Natural black - Prirodno crna
-Mahagony brown -Mahagoni braon
-Golden brown - Zlatno braon
-Dark brown - Tamno braon
-Chestnut brown - kestenjasto braon
-Burgundy - Crveno vino
 Boje možete pogledati ovde





  "Kao što ime sugeriše, ove boje su na bazi Kane sa čak 60 do 70% biljke Kana. Kana je prirodno sredstvo za bojenje, koristi se od strane ljudi preko 5000 godina. Pored bojenja kose, takođe veoma dobar regenerator, a njegova upotreba raste ubrzano u mnogim zemljama zbog svojih zdravih i terapijskih svojstava."

Oduševljena sam ovom bojom, i neću menjati prirodan način farbanja kose kvalitetnom Impression kanom bez amonijaka.





I za kraj rezultat možete videti i sami 



PRE FARBANJA



NAKON FARBANJA IMPRESSION KANOM






Nakit koji nosim na poslednjim slikama je Nakit Sofi .






7 comments:

  1. Divno ti kosa izgleda nakon farbanja. Moja tetka je jedna od retkih žena za koju znam da je godinama bila verna farbanju samo i isključivo kanom i toga rezultat je bila divna, sjajna kosa. Vidim isti efekat i kod tebe. Stvarno prelepo! A nijansa mi se posebno sviđa, pogotovo kako je lepo se boja prelila na te tvoje loknice. Divno!

    ReplyDelete
  2. E ja kanu drzim satima :) zasto se ova kana drzi 30 minuta i to maksimalno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato što je ova kana bez amonijaka na prirodnoj bazi, i veoma se brzo prima boja. Probaj, videćeš i sama :* ja sam preko blanša i farbe držala 30 minuta i bukvalno mi je sve prekliro.

      Delete
  3. Izgubila sam uputstvo....Mozete li mi reci k ako se mesa?Koliko code je potrebno na 2 kesice???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dovoljno je da se napravi kao pasta, dok se mesa. Odmerite sami. :*

      Delete
  4. Meni je ova boja kane ispala crna, istina moja kosa je tamnija od tvoje. Ne znam koja bi ispala lepa tamno braon?

    ReplyDelete