Thursday, November 26, 2015

Neviđeno dobar nakit

Pozdrav devojke! Sve hladniji i hladniji dani, uskoro nam stiže i decembar a za njim i zimske čarolije, i novogodišnja groznica. Pravo vreme da sebe dodatno obradujete, ulepšate dobrim komadom nakita.
Pre par dana mi je stigao paketić iz Niša. U njemu su se nalazili predivni komadi  Jamais Vu  nakita.






Milica, predivna devojka, mi je poslala njena dela. Oduševila me je smelost i kombinacija jarke crvene sa bež cvetnim dezenom. Pun pogodak! Ona se izradom nakita bavi već godinu dana, naravno zbog kreativnog naboja i potrebe da stvara umetnost, sve je počela iz ljubavi. Proces izrade ovog divnog nakita je izuzetno složen i zahteva strpljenje kao i vreme. Trakice od tkanine šije na šivaćoj mašini, uvlači kanap, upleta u određeni model, i na kraju spaja sa metalnim delovima.
Materijale koje koristi su raznih dezena, kanap i metalne elemente.






 Inspiraciju dobija od ljudi, mesta koje poseti, a ponekad i tkanina ume da bude veoma inspirativna.
Upravo završava kolekciju inspirisanu delima jedne umetnice, a deo kolekcije možete pogledati na njenoj stranici Jamais vu.






Predivan cvetni dezen i kombinacija crvene, su po meni jedna od dobitnih kombinacija za ove hladne dane.
Oduševilo me je takođe što je komunikativna, kreatvina, i divna osoba. Kvalitet nakita je odličan (samim tim što se pravi od tkanine), cene pristupačne, a modeli su unikati. Mada nikad nije problem napraviti nešto slično. U ponudi su takođe i trakice za kosu, rajfovi i šnalice.



Pitala sam je, kada bi za sebe napravila neki komad kako bi izgledao :

''Ako bih pravila za sebe, nakit bi bio svedeniji, nežnijih boja i dezena Trudim se da ponuda obuhvata različite ukuse, dakle da ima i jarkih boja, takođe i tamnijih nijansi, kao i smelijih kombinacija boja."



Mislim da jedan ovakav unikatni komad nakita svaka od vas treba da ima u svojoj kutijici, bilo za posebne prilike ili svaki dan. Jer kao i što sami znate, boje unose pozitivnu energiju, i ulepšavaju pogled na svet. Dodajte i vi vašem svetu jedan ovakav komad nakita, i sigurna sam da vam dan neće proći loše!


Jamais vu kontakt : FB : Jamais vu nakit Instagram : jamais_vu_accessoires Viber : 061/245-23-40

2 comments: