Sunday, November 8, 2015

Misteriozna kutijica u sred jesenje idile

Pozdrav drage moje uz divnu jesenju idilu! Svuda oko nas lišće, ogolele ili pak pune grane raznobojnog lišća, a svaki park je prekriven jesenjim tepihom. Braon tonovi, kao i pastelni su meni prva asocijacija na jesen. Danas ću vam ispričati priču o misterioznoj kutijici. 



Pre par dana, stigao mi je paketić iz Beograda, tačnije sa Zvezdare. Predivna Sandra, mi je poslala komplet kožnih narukvica. Narukvice pastelnih ili jarkih boja, a opet jednostavnog i jedinstvenog dizajna zapale su mi za oko.


Devojka se od pre par meseci bavi izradom kožnih narukvica, sa privescima, u raznim oblicima i bojama, izrazito pristupačnih cena i veoma dobrog kvaliteta. Veoma kreativna, što se tiče samog pakovanja pa do izrade narukvica. Sve pohvale prvenstveno za pakovanje, a zatim za dizajn narukvica. Uskoro dobijaju materijal za izradu širih i užih kožnih narukvica (onih jednostavnjih i sa više detalja i materijala).


Oduševilo me je što devojka ima super komunikaciju sa kupcima i što se trudi da udovolji uvek makar to nekima delovalo neizvodljivo.
Svoj brend je nazvala Eternal Love a verujte mi, da se vidi da su rađene s beskonačnom ljubavlju. Divno je, kad neko mlad i kreativan radi s uživanjem, i ljubavlju a s' obzirom da je jesen, i stižu još hladniji dani, jedan ovakav komad nakita će vam ulepšati dan.


Misteriozna kutijica je unela vedrinu, osmeh i dobro raspoloženje u jesenju nedelju i dala još više inspiracije za rad, smeh i uživanje u predstojećim danima. Jer, kao što svi znamo - misteriozne stvari su uvek interesantne. Uživajte u početku nedelje, priuštite sebi bilo kakvo zadovoljstvo da bi vam dan bio bolji, vedriji u jesenjim bojama!








Eternal Love - prodaja unikatnih narukvica kontakt :

FB - https://www.facebook.com/ProdajaUnikatnihNarukvica
Instagram : https://instagram.com/prodaja_unikatnih_narukvica/
Whatapp - 069/291-54-28



















10 comments: