Wednesday, February 17, 2016

Sabi Handmade-100% prirodna kozmetika

Pozdrav ljudi! Danas, na tržištu postoje razni proizvodi, koji nisu baš po svom sastavu prirodni. Danas vam predstavljam 100% prirodnu kozmetiku Sabi Handmade.




''Ovako je sve počelo...
 
Dve sestre rade zajedno u svom salonu lepote, okružene skupim, ekskluzivnim proizvodima. One vide rezultate, ali osećaju da nešto nedostaje...jednostavnost! Želja da se stvori nešto od neprerađenog bilja i nerafinisanih biljnih ulja koje nam je sama priroda podarila, pretvorila se u omiljenu razonodu.'' pričaju dve lepe žene, koje se ovim poslom bave već dve ipo godine.

Jednostavnost proizvoda, kao i prirodan sadržaj je meni najbitniji u smislu kvalitetnih kozmetičkih proizvoda. Sabi Handmade je jedno otkriće za mene ove godine. 


Zbog izuzetno osetljive kože, pazim šta koristim. Bitno mi je da proizvodi imaju bar 50% prirodan sastav u sebi. Postoje proizvodi koji mi ni malo nisu odgovarali, a pojaviće se u budućim tekstovima.



Sabi Handmade Body Butter (Shea butter & Coconut)


Puter od koga mi je koža oporavljena. Imam problem sa alergijom na sunce, od koje ostaju bele flekice po rukama u toku zime ih naravno ima manje ali alergija ne prestaje. Posećivala sam par puta dermatologa, nije bilo pomaka sa raznim kremama, a koža jednostavno traži negu i hidriranost sama od sebe.

Ovaj puter je 100% na prirodnoj bazi (što se može videti na poleđini proizvoda).
Pakovanje je okruglog oblika, aluminijumsko (40ml) postoji i veće pakovanje od 125ml. 


Sadržaj možete videti na fotografiji. Miris je izuzetno intenzivan, tekstura penušavo-kremasta. Miriše na kokos (što je moj omiljeni miris) i jako se lepo razmazuje po koži. Naglašavam dovoljno je veoma malo u toku mazanja. Imaćete utisak da je izrazito masno u početku nanošenja, što uopšte nije krajnji rezultat mazanja pa bih vam preporučila da puter koristite odmah nakon tuširanja na mokroj/vlažnoj koži. Miris na koži je veoma postojan. Na slici je prikazano kako se topi nakon 30 sekundi na prstu.

 



Cena ovog prirodnog putera je potpuno pristupačna  (550 dinara), i traje izrazito dugo, otprilike mesec ipo dana.
Proizvod koji me je primamio na prvo mazanje. Postoji još nekoliko vrsta putera koje možete pogledati ovde




SABI HANDMADE  BODY PEELING (LAVANDER)


Ako volite umirujući miris lavande, ovo je pravi piling za vas! Sadrži pčelinji vosak, žuti šećer, ulje slatkog badema, suncokretovo ulje, lavandu i eterično ulje lavande.
Ovo je tester, a inače se pakuje u staklenim teglicama sa veoma lepim dizajnom koji možete pogledati ovde .




Ovaj piling ima veoma jak miris, koji meni iskreno prija a postoji još nekoliko vrsta pa vi sami odlučite koja vam se najviše dopada. 
Uklanja sloj mrtvih ćelija sa površine kože, otkrivajući sloj mladih ćelija i čini vašu kožu mekom i gladkom. Nakon korišćenja zbog svih ulja koja sadrži ovaj piling, koža bude hidrirana i nahranjena.




Izuzetno kvalitetan prirodan piling po pristupačnoj ceni (200ml - 1200 din).




SABI HANDMADE Makeup Remover 


Losion za skidanje šminke na prirodnoj bazi! Da li postoji nešto bolje? Pojedina sredstva mi iritiraju oči pa čak nekada i kožu lica. Ovaj proizvod je izuzetno kvalitetan, ne samo po prirodnom sastavu, već i po struktur i učinku nakon čišćenja lica.


Pakovanje je plastično sa pumpicom (125ml) lepog dizajna i veoma kvalitetne izrade (u smislu da pumpica ne izbacuje previše ili premalo proizvoda i da prska na sve strane).

Sastav možete videti na slici, a što se tiče učinka i kvaliteta, dovoljna je samo jedna pumpica za celo lice. Pošto sam ja megaloman, volim da se to natopi lepo tokom prvog korišćenja sam malo preterala sa proizvodom na tuferu, pa se teže sušio na licu.



Koža nakon njega bude mekana, hidrirana i ne zamašćuje se što je odlično. Još jedna veoma bitna stvar je da nema nikakvih iritacija u kontaktu sa očima. Prvenstveno odlično skida puder i maskaru. Predlažem da natopljeni tufer ili vaticu zadržite na oku tokom skidanja maskare, pa onda laganim pokretima očistite, jer nije potrebno da trljate oči nakon čišćenja. Takođe nakon korišćenja losiona vam nije potrebna krema zbog svih ulja koje losion sadrži.

Cena ovog losiona je 720 dinara. Bočica traje oko dva meseca sa intenzivnim korišćenjem.






SABI HANDMADE LIP BALM (PEAR)


Ja sam neko ko je zaljubljenik u balzame i labela, i moram sve što je novo da probam. Skoro sam postavila kolekciju mojih balzama na instagramu koji možete pogledati ovde
Pakovanje je plastično sa navojem, koje je IZUZETNO KVALITETNOG NAVOJA s obzirom na to da sam predhodnih nekoliko puta sa drugim proizvodima ovog tipa i ambalaže imala problema sa vraćanjem proizvoda u ambalažu. 





Miris kruške podseća na staro piće Klaker, i izuzetno je prijatnog mirisa. Ovaj proizvod čini usne negovanim i hidriranim. Dobijate zaštitu od spoljašnjih faktora kao i negu zbog vitamina koje sadrži u sebi ovaj balzam.




Balzam ima intenzivan miris na usnama, a ostale arome možete pogledati ovde. Takođe postoje balzami sa većom gramažom u metalnim kutijcama koje možete pogledati ovde.
Cena balzama je 220 dinara (4.5ml).


Sve ostale informacije možete dobiti na njihovom webshop-u .



Nadam se da ste uživali u recenziji ovih proizvoda kojima vredi dati šansu, kao i stalno korišćenje, a Sabi Handmade sve radi s ljubavlju!

Više informacija o tome gde možete kupiti njihove proizvode pogledajte ovde.


Do sledećeg čitanja, koristite što prirodnije proizvode!




DA LI STE I VI PROBALI PROIZVODE IZ SABI HANDMADE ASORTIMANA? KAKVI SU VAŠI UTISCI?

SABI HANDMADE KONTAKT:

Instagram- @sabi.handmade



No comments:

Post a Comment