Monday, February 1, 2016

Prestige maska za kosu i krema za ruke

Pozdrav drage moje! U ovim zimskim danima, ruke nam budu dosta suve i ispucale, kao i krajevi kose.
Pošto uskoro pripremam tekst o nezi mojih kovrdža, evo jedne stvari kojom sam oduševljena, i još jedne koja će se naći u mojim favoritima.

Leco kompanija u svom asortimanu ima i Prestige proizvode. Pa evo par rečenica o njima.



PRESTIGE MASKA ZA DUBINSKO HRANJENJE KOSE



Generalno u Prestige asortimanu postoji još nekoliko maski za kosu, šampona, mleka za telo, krema za ruke, farbi za kosu u čak 32 nijanse, krema za depilaciju, regenerator, kao i univerzalna krema za lice i telo. Kompanija Prestige je iz Bugarske.
Prestige maske imaju specijalno razvijenu formulu za savršenu negu kose i kožu glave.
Vraćaju sjaj i elastičnost kosi nakon dužeg korišćenja, a samim tim kosu čine sjajnijom, mekšom i punom volumena.

Ja sam dobila masku za dubinsko hranjenje kose sa kompleksom minerala i keramida za potpunu obnove kose, a čak se i preporučuje za suvu i osetljivu kosu, a pošto ja imam lokne, svi znamo da u većini slučajeva one deluju beživotno. Pakovanje je plastično, sa žutim poklopcem i šarenom grafikom na njemu, izuzetno zanimljiva ambalaža (250ml).


Kao što na slici iznad možete videti, uputstvo za upotrebu je veoma jednostavno - nakon ispiranja šampona, na mokru kosu nanesete određenu količinu u zavisnosti od dužine kose,  na (ja stavljam na celu kosu) i ostaviti da deluje 2-3 minuta. Isprati sa puno tople vode. Miris je oduševljenje za mene! Izmami mi osmeh na lice, znajući završni čin korišćenja.


Nakon farbanja kanom Impression, kosa mi se oporavila dosta. Međutim, što hladniji dani, što više pranja pošto ja moje lokne nekada ne mogu da obuzdam, kosa mi je opadala sve više i više.
Posle 20-ak dana korišćenja ove maske, primetila sam bolju definisanost, veći sjaj i mekšu strukturu svojih loknica.


Lakše je oblikujem, ne mrsi se kao pre, i loknice mi duže budu definisane u odnosu na pređašnje korišćenje maski. Ja lično ovaj tretman koristim 2-3 puta nedeljno. Ni premalo, ni previše.
Ključ uspešnog tretmana, hidrirane i zdrave kose je balans u svemu čime je tretirate. 

Odlična stvar za pristupačnu cenu, kao i svi proizvodi iz Leco asortimana - cena ove maske je 250 dinara, i može se naći u bolje snabdevenim marketima i parfimerijama.


PRESTIGE HAND CARE KREMA ZA RUKE SA MASLINOVIM MLEKOM



Pakovanje je plastično, sjajno i odlično za putovanja ili torbicu svake od vas (75ml).



Da, da sa maslinovim mlekom, dobro ste pročitali.

Obogaćena Omega 3 i Omega 6 masnim kiselinama, srednje gustine, prilikom mazanja malo vodnjikavije strukture, brzoupijajuća, sa prijatnim ne previše intenzivnim mirisom, čini ruke odlično hidriranim bez ikakvog lepljenja, mašćenja ruku i slično.
Veoma dobrog kvaliteta za pristupačnu cenu, ova kremica je odlična za svakodnevno korišćenje.
Cena kremice je oko 100 dinara, može se naći u svim bolje snabdevenim parfimerijama i marketima.


Kao što rekoh, struktura kreme je srednje gustine, ali sa visokim sjajem u mazanju, međutim pošto je brzoupijajuća ruke nakon nje budu hidrirane i bez sjaja što se može videti na slikama ispod.
Jedan od proizvoda koji će se naći u mojim favoritima za mesec januar.








Nadam se da ste uživali u recenziji ovih proizvoda iz Leco asortimana
 Do sledećeg čitanja negujte svoje ruke i vodite računa o kosi! P.S. Uskoro tekst o nezi mojih kovrdža!

Leco kontakt :

Site - leco.rs
FB - Leco
Instagram - leco_cosmetics

Da li ste i vi probale neke od proizvoda iz Prestige kolekcije? Kakvi su vaši utisci?

No comments:

Post a Comment