Friday, October 9, 2015

About me


Pozdrav svima!


Drago mi je da ste ovde! Ja sam Ankica (mada me dosta ljudi zove Anka) , imam 22 godine iz Leskovca sam. Po struci sam modni dizajner, ali se bavim šminkanjem i negom lica, tela, kose i ostalih stvari vezanih za lepotu. U horoskopu sam Lav/Bik.
Imam dosta različitih hobija i intersovanja kao što su fotografija, muzika, kinematografija, knjige, istorija umetnosti, astrologija itd... Omiljeno godišnje doba mi je leto, a volim i jesen.
Volim životinje, more, rafaelo i sladoled...veliki sam hedonista!


Što se tiče garderobe, stila i mode, naprijatnije se osećam u suknjicama i majčicama leti. Zimi su to džemperi i džins. Celog života nosim isključivo starke.

 Otvorila sam blog da bih mogla da Vam približim nešto čime se ja bavim, a i samu recenziju kozmetičkih proizvoda koje ćete kroz moje postove proceniti da li bi Vam odgovarali ili ne , modne detalje, i još mnogo tema koje ćete imati prilike da čitate i vidite putem fotografija na blogu (da ne odajem iznenađenja unapred).


Tip kože : Mešovita i veoma osetljiva. Zimi suvlja nego inače. PMS bubuljice, pucanje kapilara.
Tip kože tela : 
Hidrirana. Zimi sklona perutanju, i isključivo ispucali dlanovi.
Tip kose : Kovrdžava. 
Veoma gusta, kvalitetna, farbam je već 8 godina (čitaj : od plave do crne nijanse promene)
Nokti : od kako sam skinula nadogradnju/gel prirodno jaki već 8 meseci. Koristim Eveline 8 u 1.

No comments:

Post a Comment