Tuesday, February 9, 2016

Vaš brendirani komadić nakita


Pozdrav svima! Utorak, prelepo vreme, još bolje raspoloženje daju mi puno energije i inspiracije.
Nisam odavno pisala o nakitu, pa evo prilike da vam predstavim jedan brend koji me je oduševio.



Mila, devojka iz Beograda, je imala višak slobodnog vremena, pa je krenula iz hobija da se bavi izradom narukvica.
Pokrenula je izradu Mz_bracelets a inspiraciju pronalazi bukvalno u svemu, najčešće u devojkama koje je navedu da izradi nešto novo, unikatno a pritom i ispuni njihove želje.
Ja sam oduševljena svojim brendiranim narukvicama, od kojih se ne odvajam.

Najveća satisfakcija joj je što naspram svih tih želja i zamisli, uspe da prevaziđe i samu sebe pa devojke dobiju neočekivano.
Ovaj komplet koji ja imam sadrži tri narukvice. Jednu sa crvenim končićem od koje se ne odvajam, brendiranu narukvicu BURNING DESIRE po nazivu mog bloga, i treća je sa perlicama uz detalj krila sa srcem.


Cene narukvica se kreću od 150 dinara pa naviše u zavisnosti od modela. Devojka se trudi da radi unikate, a još jedna zanimljiva stvar je to što stiče nova poznanstva koja su čar svega.

Korektna, kreativna i dobra devojka koja me je oduševila svojim radom i preciznošću držeći se dogovora. Iskreno, najviše volim nešto jedinstveno.
Kao što i u životu trebate biti jedinka za sebe, tako smatram da dobar unikatan komad nakita ima onaj WOW efekat ne samo na vas, već i na ljude oko vas.


Narukvice su idealne za svaki dan, ali takođe možete ih kombinovati i za izlaske, u njenom asortimanu postoji još dosta modela koje možete pogledati ovde.


Oduševljena sam kombinacijom ukrasa i preporučila bih narukvice sa crvenim končićima koje su apsolutni hit ove godine!


Jedan must have komad nakita za vašu kolekciju!
Nadam se da ste uživale u priči o ovim lepim narukvicama.
Do sledećeg čitanja brendirajte, budite jedinstvene i znajte da sitnice znače mnogo!





Mz_bracelets kontakt :
FB- M.z. Bracelets
Instagram- mz_bracelets

2 comments:

  1. Vrlo simpatične narukvice. Ova nežna, sa crvenim koncem i detelinom je baš lepa.

    Poseti moj blog: http://sunmoonstyle.blogspot.co.at/

    ReplyDelete