Monday, May 23, 2016

Hvala kozmetika


Pozdrav svima! Kreće leto, koža je lepša, preplanula, kosa lagano svetlija pa nam samim tim treba nešto bolja, kvalitetnija nega tela.
Danas vam predstavljam proizvode koji su ostavili veliki utisak na mene.




Hvala kozmetika se bavi proizvodnjom prirodne kozmetike, i mogu vam reći da su ovi proizvodi ostavili veliki utisak na mene svojim kvalitetom, ambalažom i mirisima.


HVALA SAPUN LAVANDA I AMETIST



Ametist predstavlja najpopularniju varijantu prirodno obojenog kvarca. Ovo je kamen duha, eliksir za dušu, koji je kristal zaštite, nesebičnosti, plemenitosti, meditativnosti i unutrašnjeg mira.


Pakovanje u kome dolazi me je oduševilo. Kada otvorite limenku sa ovim predivnim dizajnom, odmah osetite miris lavande. U prošlim postovima sam pisala o lavandi, kako utiče na um i telo, a ovaj sapun ima neverovatan miris.

"Leči bolesti kože i ćelijske poremećaje, leči nesanicu i donosi dobar san. Zaceljuje rane i ožiljke. Otklanja  migrene, kožne fleke, psorijazu, gljivična oboljenja kože, opekotine. Deluje antiseptički I smanjuje upalne procese. Sadrži amino kiseline, masne kiseline, vitamin A, E, D, K, proteine, minerale I prirodni glicerin.  Spazmolitik I analgetik. Ubrzava epitelizaciju kože I čini je elastičnom."




Sapun je prirodan pa samim tim ima i zanimljiv oblik. Miris je dosta jak, a osećaj na koži nakon korišćenja je neverovatan. Kao što znate i sami, veliki sam ljubitelj prirodne kozmetike i s obzirom na to da imam veoma osetljivu kožu, ovaj sapun je nešto što koristim poslednjih 10 dana, i mogu vam reći da primećujem razliku.
Koža mi je nežnija, a alergija sa kojom se borim na rukama polako ali sigurno nestaje.
S obzirom na to da je lavanda umirujuća za um, i leči nesanicu toplo bih preporučila ovaj sapun svima koji imaju sličnih problema kao ja. Večernje tuširanje ovim sapunom dovešće vas do mirnog sna i nežne mirišljave kože.






U Hvala asortimanu postoji 16 vrsta sapuna koje možete pogledati ovde.







" Zahvaljujući eteričnim uljima I energizacijom kristalima Ametist – Poboljšava proizvodnju hormona i usklađuje endokrini sistem i metabolizam. Jača organe i imuni sistem. Blokira geopatogene zone. Smanjuje glavobolju i opušta napetost. Smiruje i objedinjuje, štiti od hroničnih noćnih mora, pojačava motivaciju i memoriju. Štiti od psihičkih napada. Rreguliše ubrzano disanje i podstiče opuštanje. Otpušta ljutnju, bes i anksioznost. Podržava nesebičnost i duhovnu mudrost. Transformiše ,,niže” energije u više frekvencije duhovnog i eteričnog domena. 
SASTAV:  Kokosovo ulje, Palmino ulje, Maslinovo ulje, Ulje koštica grožđa, Ulje kukuruznih klica, Eterično ulje Lavande (Lavandula  officinalis), Cvet lavande, Mineralni pigmenti, Voda, Ametist kristali ."

Cena ovog sapuna je 450 dinara. Možete ga poručiti preko sajta ili Instagram profila.
Odlična cena, za odličan proizvod.



HVALA PAKOVANJE ZA KOSU (AVOKADO I ARGANOVO ULJE)



S obzirom na to da veoma negujem svoju kosu, ovo pakovanje je nešto najbolje što sam probala od kada pokušavam da pređem iz tamno smeđe u plavu nijansu.
Miris ovog proizvoda je fantastičan!

"Sastav: Arganovo, avokado, ricinus, maslinovo, kokosovo i orahovo ulje, spirulina alge, kopriva, propolis i pčelinji vosak, tinktura 17 biljaka, eterično ulje kedra, žalfije, ruzmarina "






Koristila sam je pre pranja, 20 minuta držala na kosi i onda klasično oprala. Nakon toga nisam koristila nikakvu masku za kosu, ni balzam. Naneti na dlanove i utrljati nakosu, od polovine kose ka krajevima. Mada ja sam i na korenu stavljala. Dovoljno je jednom do dva puta mesečno koristiti masku, i imaćete odlične rezultate!




Primetila sam da mi je kosa zdravija, mekša i lepršavija bez znatno smanjenog opadanja. Topla preporuka za ovo pakovanje!


HVALA MIRIŠLJAVA SO ZA KUPANJE SA ETERIČNIM ULJEM (RUŽA)



Ovo je proizvod koji mi je bukvalno žao da potrošim. Oduševljena sam pakovanjem, dizajnom, mirisom i kvalitetom.
Miris ruže je predivan i intenzivan, a kada ovo ubacite u kadu, doživećete sami romantiku bez igde ikoga.




Ovaj proizvod je ostavio veliki utisak na mene, i dovoljno je vrlo malo za kupanje da mirišete ceo dan, a koža će vam biti takođe mekana. Ovu mirišljavu so možete imati u pet mirišljavih nota i to :
- Ruža
- Lavanda
- Narandža
- Limun trava
- Mint




Nadam se da ste uživali u tekstu koliko i ja u ovim proizvodima, i još jednom da napomenem - od dizajna preko mirisa do samog proizvoda, ova prirodna kozmetika je kod mene dobila ocenu 10! Hvala kozmetika, baš vam hvala!

Do sledećeg čitanja, negujte svoju kožu!






OBAVEŠTENJE : SVE PROIZOVDE HVALA KOZMETIKE MOĆIĆETE DA NAĐETE NA MIKSER FESTIVALU OD 8-12. JUNA U BEOGRADU!

HVALA KOZMETIKA KONTAKT :

SITE : http://www.hvala.rs
FB : Hvala kozmetika
Instagram : @hvala_kozmetika

1 comment: