Thursday, December 17, 2015

BašBaš modni detalji

Pozdrav devojke! Niko se ne vraća sitnim modnim detaljima, koji su efektni, bašbaš sam se pre par dana setila za jedan od njih -  bedževe!




BašBaš Koncept je dobio vrlo jednostavan naziv jer su ljudi koji rade da daju jasnu poruku - da sve što rade je "bašbaš". Oni su koncept kreativnih ideja koji želi da u svima istakne ono posebno. Nalaze se u Beogradu, tako da su spremni na saradnju sa kupcima. Postoje već četiri godine.




Počeli su sa izradom tematskih kolekcija u kojoj se nalazi četiri bedža i svaka kolekcija ima svoju priču. Trenutno je u ponudi dosta motiva, poruka, kojima možete sebe iskazati ili  ukrasiti vaše revere, torbice, kapute, kao i farmerke.
U ponudi su svojevremeno bile limitirane kolekcije kačketa i majica.koje su pored unikatnog dizajna imale i atraktivne poruke, Nadam se da će se u nekom narednom periodu na njihovom  "meniju" naći neke nove majice.


Oduševljena sam konceptom i pričom bedževa koje su mi poslali, pošto sam večiti optimista! Odabir boja, dizajna i fonta na bedževima je za čistu desetku!
Mogu da ih uklopim uz bilo koj "casual outfit" bez razmišljanja.

                                                                                 





SPECIJALNO za moj blog (čime sam počastvovana) koji se bavi lepotom, i modom, otrikli su mi nešto novo : pošto su im većina mušterija devojke, odlučili su se za nešto potpuno novo - BašBaš Beauty liniju- . Ta linija će biti nešto zaista fascinantno, kreativno, unikatno i specijalno jer će svi proizvodi biti izrađeni od prirodnih materijala i organski. Nadam se da će sve svima svideti (iskreno, ne mogu da dočekam da vidim o čemu se radi!) 






Oduševljena sam ekipom koja radi, njihovom kreativnošću, razumevanjem, koretnom saradnjom i naravno proizvodima! Sve pohvale! 
Cena bedževa tj. kompleta je 799 dinara. Sasvim pristupačno za jedan kvalitetan i kreativan modni detalj koji vredi!

                         
                                                                                
                         





BašBaš kontakt :

FB: BašBaš
Instagram: bashbashkoncept


Torbica na kojoj se nalaze bedževi je Jellyfish Art.


No comments:

Post a Comment